недеља, 15. октобар 2017.

ČETRDESET TRI

Na današnji dan pre 43 godine, u banjalučkom listu "Test" objavljen mi je prvi od više desetina hiljada dosad objavljenih enigmatskih radova. Još krajem prošlog milenijuma prestao sam brojati objavljene radove, ali su to umesto mene radili drugi: u nekoliko članaka i knjiga razni autori navode neproverene brojke - od 13 do 30 hiljada. Grubim sabiranjem i množenjem došao sam do znatno veće brojke od pomenutih 30 000 objavljenih radova i to samo u poslednjih desetak godina. Naravno, nije mi toliko bitno koliko sam radova objavio, ali mi smeta objavljivanje neproverenih podataka.

2 коментара:

  1. Miroslave, da mi ne bi griješili objavi jedanputa okvirnu brojku. Ovako je nemoguće znati.

    ОдговориИзбриши
  2. Nedjeljko, nisi ti problem. Ti ne možeš znati ni približno koliko sam objavio enigmatskih radova. Problem je s ove strane Drine i Dunava. Poznata je priča o 50000 ukrštenica koje je jedan kolega navodno objavio za života (između 60-ih i 2000-tih). Da bih "ponudio" neku brojku, moram dosta slobodnog vremena potrošiti, a ja ga nemam. Ipak, gotovo sam siguran da ih ima više od 55, a manje od 65 hiljada (verovatnija je ova veća brojka). Pored svojih radova koje sam 80% sam i pripremio za štampu ili internet, tu je i barem 35 do 45 hiljada (i ovde je veća brojka verovatnija) tuđih koje sam uobličio, opisao, ispravio, ilustrovao... pripremio za štampu ili neki blog.

    ОдговориИзбриши